B2B yönetimi

Logo B2B ile 24 saat kesintisiz sipariş ve tahsilat yönetimi için yerinizi alın.

Süreçlerin hızla dijitalleştiği bir ekonomide faaliyet gösteren işletmeler, artık internet ekonomisinden daha fazla faydalanmaya çalışmaktadır. Özellikle bayilik sistemiyle çalışan ve müşterisi kurumlar olan işletmeler; bu nedenle satış süreçlerini kesintisiz bir şekilde yönetebilmek için e-ticaret platformlarına ilgi göstermektedirler. Mesai saatleri dışında satış yapabilmenin veya satış temsilcisi olmayan lokasyonlarda da satışları aktif tutmanın mümkün olduğu B2B platformları, aynı zamanda da ERP sistemleri ile entegre çalışarak anlık raporlamalara, stok takibine, ödeme ve tahsilatların kolay yönetilmesine de imkan tanımaktadır.

Logo'nun sunduğu B2B çözümü, Logo ERP ürünleriyle tam entegre çalışarak bayiler ve merkez arasındaki iletişimi kesintisiz olarak sunarak operasyonel verimliliğin artmasına katkıda bulunuyor. İşletmelerin ihtiyaçlarına göre özelleştirilme özelliği sayesinde ise sipariş ve tahsilat süreçlerinin uçtan uca yönetimine imkan sağlıyor. Bayiler ise kendileriyle paylaşılan duyuruları ve raporları ister mobilden isterse bilgisayarından takip edebiliyor; 7/24 sipariş girebiliyor ve ödemelerini kolayca yapabiliyorlar.

Logo B2B çözümünü kullanan bayiler, uygulamaya tablet ve akıllı telefonlar üzerinden erişerek lokasyon bağımsız sipariş girme imkanına sahip olmaktadırlar. Sipariş süreçlerinin online ortamda ve otomatik onay mekanizmalarıyla işletilmesi, zaman ve lokasyon bağımsız işlem fırsatlarını artırmaktadır. Çözümün bu özellikleri sayesinde satış hacminde artış; operasyonel maliyetler de ise düşüşler gözlenmektedir.

B2B çözümünün akıllı arama fonksiyonu sayesinde, bayilerin ürün ve stok bilgilerine daha hızlı erişim sağlaması, bayi ve merkez arasındaki iletişimin daha verimli yönetilmesi gibi faktörler ise doğrudan müşteri memnuniyetine olumlu yönde katkı sağlamaktadır.